نگرانی ما از عده ای افراطی و تندرو است
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه درنماز جمعه این هفته گفت : امروز نگرانی ما از عده ای افراطی و تندرو است که به دنبال سهم خواهی از دولت هستند.

ابوالقاسم خسروی عنوان کرد: نظام اسلامی که بر خاسته از انقلاب اسلامی می باشد امانت شهدائی است که با پیروی از رهبر انقلاب اسلامی به دست ما رسانیده شده است. 
خسروی عنوان کرد : نگرانی ما از عده ای افراد تندرو و افراطی است که علاوه بر اینکه سر از دامن غرب درآوردند، امروز به دنبال سهم خواهی از مدیریت کشور هستند.
وی بیان داشت: نباید اعتدال خدای ناکرده شعبه ای از افراط باشد و دل دلسوزان نظام را به درد بیاورد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت : بی تدبیری دولت در انتخاب استاندار خراسان رضوی مشهود است و در چنین شرایط حساس که باید بودجه استان توسط مقام عالی دولت پیگیری شود، خراسان رضوی در این قضیه هنوز بلا تکلیف است.
وی به سخنان رئیس جمهور در خصوص استفاده از همه نیروهای معتدل و توانمند اشاره کرد و افزود:آیا در تمام دولت قبل و 4 هزار مدیری که مدیریت کشور را بعهده داشتند فردی معتدل وجود نداشت ؟
خسروی ابراز داشت : مجلس شورای اسلامی با تمام توان و قدرتی که داشت به تمام کابینه رئیس جمهور رای داد که در این راستا باید رئیس دستگاه اجرائی کشور در مسیر اعتدال و تدبیر حرکت کند.
این نماینده مجلس به انتصابات اخیر اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اشاره کرد و افزود : نباید در عزل و نصب ها جناح بندی های سیاسی را ملاک قرار دهند و باید از نیروهای توانمند و بالقوه که مورد تائید مردم شهرستان هستند استفاده شود.
خسروی در پایان افزود : چگونه شخصی که در 35 سال گذشته حتی یک بار به نماز جمعه نیامده می تواند سکان مدیریت یک نهاد فرهنگی و تربیتی را برعهده بگیرد؟ مدیران کشور نباید جناح بندی هاس سیاسی و افراط و تفریط را در انتخاب مدیران اجرائی کشور مدنظر بگیرند و باید با اتکا به قدرت مدیریتی فرد ضمن داشتن تخصص و تعهد لازم در عزل و نصب ها رعایت حال مردم را در نظر بگیرند.
انتهای پیام/





تاریخ: یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 174
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 195
بازدید ماه : 540
بازدید کل : 110279
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت